torsdag 10 september 2009

Lite off...

Har verkligen var lite off... inte i livet men på bloggen.

Det är så att livet har rullat på i sån fart att bloggen har verkligen blivit sidosatt. Men det är väl ett bra betyg på att jag lever livet :-)

Mitt Sverige Cupen som gick av stapeln den 22-23 augusti gick jättebra. Synd på det dåliga vädret under lördagen men trots riklig nederbörd och därav halkig bana blev det inga skador. Tack och lov.
Jag var den hysteriska mamman. Satt i sekretariatet och var supernervös när Wille skulle starta men det gick jättebra. Jag drack lite extra mycket kaffe och Wille körde säkert och bra. Han gick in i depån ett varv för tidigit första heatet på söndagen och missade därför poäng men det misstaget är nu gjort och han lär inte göra om det. På lördagen slutade han på åttonde plats. Inte illa då det var 17 stycken som startade.

Sen har jag scrappat! Yippey. Det var ett tag sedan men nu har jag återupptagit den superroliga hobbyn. Visar senaste alstren i ett annat inlägg...

Jobbet.. åh detta fantastiska jobb! Har jag det bästa eller har någon annan något ännu bättre? Det beror väl på vad man jämför med och vilka krav var och en ställer. Jag är iaf nöjd med mitt jobb.

Stugan, vårt paradis, håller på att få en ny utsida. Den blir som ny och jag är jätteglad. Inuti behåller den sin gemytliga charm. Ni som varit där förstår vad jag menar. Stugan får fortsätta att vara obotligt omodern men som sagt väldigt charmig tycker jag.

Ha det så bra och ta hand om er! Kramizar

Inga kommentarer: