söndag 27 september 2009

Rolig och stressig vecka

Veckan som gått har varit väldigt kul med mycket rörelse.
Måndag-fredag var det elevens val och jag höll i motocross. Crossåkning i tre dagar med ett träningspass på Pigg och frisk också.
Onsdagen var ovanligt stressig. Först crossbanan, sen löpning på Rotnäset. Efter dusch hann jag också med scrapbooking-träff på Folkets hus. Det är värt att stressa när man ska göra så mycket kul. Tur jag har en man som är så snäll och ställer upp för mig :-)

Igår var det säsongens sista klubbmästerskap på crossbanan. Mycket folk så det tog slut på det mesta i fiket. Svårt att beräkna hur mycket man ska köpa in. Vill ju inte ha så mycket liggande i frysen till nästa säsong. Roligt ändå att så många kom och tittade. Wille missade i bägge starterna, något att träna på alltså men han körde väldigt bra.

Idag har det varit en latar dag.... eller nä, jag har trots allt skurat duschen och varit på en löparrunda på Rotnäset så jag har inte varit så lat trots allt :-)

Nu ska jag förbereda inför arbetsveckan! Hoppas ni får en bra vecka allesammans.
Kramizar Anna

Inga kommentarer: