fredag 18 september 2009

Motivation = shopping

Nu är jag på G igen med löpträningen. Försöker återuppta flåset. Jag vet att jag var lite väl stor i korken i början på året och skrev att jag skulle springa tjejmilen... Men chocken, sorgen och saknaden av min älskade bror tog musten ur mig. Sorgen och saknaden är kvar och kommer att alltid att finnas där men jag har fått lite mer styrka inombords för att leva vidare .

Jag vill leva ett hälsosamt liv. Försöka åtminstone. Boken om löpning som jag skrev om i ett tidigare inlägg berättar om att kvinnor får ökad motivation av att köpa saker. Vi behöver kanske en ny outfit eller en ny sport-bh för att känna oss redo för träning. Jag behövde nya skor :-) Det ska i alla fall inte bero på skorna att min löparpolare springer fortare än mig. (Köpte inga jogging-strumpor för då kan jag ju skylla på dom.)


Da da...

Hoppas jag kan nöta riktigt mycket på dom :-) Slita dom med hälsan.

Imorgon ska jag ut och provköra dom. Längtar.

Ha en bra helg allesammans. Kram

1 kommentar:

Katarina sa...

Ha en bra helg du med Anna!
Ser att du också har köpt nya skor fast i ett annat syfte än jag :O)
Kram Kram Katarina.