fredag 3 juli 2009

Yippey

det regnar!
Nu tycker ni nog att jag är knasig, och visst är jag det men det bjuder jag på.
Idag känns det faktiskt skönt med lite regn. Inte bara för att jag var tänkt att klippa gräset men nu slipper jag ;-) men för att nu kan jag göra lite nytta inomhus också. Har svårt att vara inne när det är solsken ute. Nu ska jag ta lite revansch mot stöket inomhus!!!

Igår var vi till Östersund. Var på lasarettet med Malou. Men... varför kör alla som tankat bromsolja i samma riktning som mig. Herregud, ta en promenad istället för att förstöra flytet i trafiken. För Malous del blir det en ny operation, nytt rör ska bli insatt efter sommaren. Inte roligt men huvudsaken hon får hjälp. Malous läkare är underbara och Malou gillar dom.

Nu ska jag rasta dammsugaren...
Ha det så bra!

Inga kommentarer: