onsdag 15 juli 2009

Oinbjuden men väldigt snäll och trevlig gäst.

Imorse satt en ...

på vår altan, i vår tresittssoffa... på dynorna.

Det var en liten dråplig syn, när han satt där så majestätiskt i vår soffa. Han var jättesnäll men väldigt trött. Vi har ju ingen hund så vi gav honom lite skinka istället men sen kom vänliga grannen med hundmat. Jag kontaktade polisen och senare hämtades han av man som tar hand om lösdrivande hundar. Han var inte så sugen på att lämna vår altan men det var väl inte helt fel att ligga där och vila upp sig.

Hoppas någon tar väl hand om honom fortsättningsvis!

3 kommentarer:

Katarina sa...

Hallåj! Jag kan tänka mig att du nästan fick gnugga ögonen när du såg hunden i din soffa. Märkligt hur det kan bli.
Kan vi inte ta en fika nån dag? Jag har fullt upp fram till söndag så måndag el. tisdag? hör av dig om du kan. Kram Katarina.

Anonym sa...

Hej min vän...hur har det gått med fina vovven ?? är du ägaren till den eller ??

Kram !!

Fjällbruden sa...

Det gick bra! Nu är det tillbaka hos ägaren. Lyckligt slut alltså.