torsdag 2 oktober 2008

Fredag igen

Jaha, då är det snart fredag igen. Härligt härligt.
Fredagkväll är bland de bästa stunderna under veckan. Vi bullar upp med fredagsmys och tränger ihop oss i soffan för att titta på Dobidoo.
Vi har kommit överens om att vi ska dippa grönsaker imorgon. Måste erkänna att vi är inte alltid är så nyttiga av oss. Malou tänker inte äta grönsaker för hon har mycket bestämt talat om att hon minsann vill ha ostkrokar och sen la hon till chips också på önskelistan.
Hoppas att vi får vara friska den här helgen. Det går magsjuka på byn... huvva det vill jag inte ha in i mitt hus. Nu får det vara nog. Min kropp ömmar fortfarande efter att ha varit ett levande klätterträd för sjuka barn. Längtar efter att få sova en hel natt, själv och utan att någon trängs eller sparkar på mig.
På lördag är det dags för sista klubbmästerskapet i motocross. Känns lite vemodigt måste jag säga. Det har sin charm att "hänga" på banan. Tur att det kommer en vår.
Det händer lite i lilla Strömsund i helgen. Marknad på Folkes Bil, Golf turnering (Folkes Bil open) och sen party på kvällen... ja, inte för mig förstås. Är ingen direkt partypingla, mer en hemmapingla eller kanske rent ut sagt en soffpingla.
Söndagen ser ut att bli regnig så då kanske det passar att skrämma dammråttor.
Ha en trevlig helg!

1 kommentar:

Anonym sa...

Trevlig helg!
Kram Katarina