torsdag 19 november 2009

Roligare förvaring

Jag vill ha ett fint pysselrum. Har sökt inspiration på nätet och många har fantastiska rum. Drömmer om ett stort skrivbord och många förvaringsmöjligheter. Vår gillestuga är mitt tillhåll tillsammans med barnen. Sitter sällan ensam och scrappar, har ju mina små scrapparpolare här hemma :-)
Gillestugan är svårmöblerad med sina många fönster och dörröppningar. Mitt i rummet står dessutom en mycket ful öppenspis. Ytterliggare ett renoveringsprojekt. Skulle behöva en inredningshjälp för jag ser inga lösningar längre.

För att göra det lite mer ombonat och få en lite roligare förvaring av mina blommor har jag dekorerat vanliga glasburkar.
Billigt och personligt :-)

Har gjort ett lite roligare gratulationskort som är en liten handväska...
Hoppas hon blir glad!

Kramizar

Inga kommentarer: