lördag 21 november 2009

Om mig

Det är första gången jag gör en layout om mig själv.
Oftast scrappar jag om barnen.

Nå, här är resultatet... Känns kortet igen? Se till vänster.

Jag har shoppat lite scrappgrejer via nätet, längtar tills de dimper ner i brevlådan.
Hoppas jag hinner scrappa lite imorgon också.
Scrapbooking för mig är som handarbete för andra.
Kan ju inte virka eller sticka och någon bokmal är jag inte heller men klippa och klistra är min grej.
Skönt att ha något roligt att sysselsätta sig när lusten faller in. Måste erkänna att jag sitter på tok för mycket framför datorn som är mitt andra stora intresse. Nå, tur man har något att sysselsätta sig med förutom alla tråkiga hushållssysslor.
Idag gjorde jag det bland det allra tråkigaste... åkte till återvinningen. Det är inte kul!
Vad är bland det tråkigaste ni vet att göra hemma?
Putsa fönster? Diska? Vika tvätt? Hänga tvätt?

Inga kommentarer: