söndag 11 januari 2009

Min styrelse

Vi pratade på jobbet om vilka personer som är viktiga för en, ens egna styrelse.
De som är extra viktiga är givetvis familjen.
Förutom dom finns det personer som är lite mer betydelsefulla för mig.
Det har förändrats under livet och de sanna vännerna har gallrats ut.
Personerna som är extra viktiga för mig är J som jag nästan är gift med,
"F" jag känt sen jag var 4 år och J jag skrev C-uppsatsen med på universitetet.
Ibland dröjer det ett tag mellan vi hörs av men när vi väl gör det känns det som om det var igår vi träffades.
Kramar till er tre!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Kul att du tittade in. Jag brukar hälsa på i din blogg oxå men har varit dålig på ett lämna kommentarer. Ska bli bättre, lovar. Ha en bra dag. Är på väg in till stan för en eximination nu...Kram

Fjällbruden sa...

Lycka till och är det för sent för en sån hälsning så håller jag tummarna för att det gick bra.

Anonym sa...

Tack!
Och du vet att du oxå är med i min styrelse.
Kram från J som du nästan är gift med.

Fjällbruden sa...

Fattar inte att det snart 10år sedan vi gifte oss. Hoppas vi kommer iväg och firar på något sätt. Utomlands vore inte helt fel... det vore underbart. Tur att drömma är gratis :-)
Kram kram

Anonym sa...

Hej Anna!
Vad kul med någon man känner igen, och roligt att få en kommentar! Är ju urusel på att blogga, vet inte vad jag ska skriva om, sen tror man ju inte att någon läser så då känns det ju helt meningslöst! Men ska försöka skärpa mig, kan ju vara bra som minne någon gång kanske...
Ja, några hela månadslöner hade verkligen inte suttit fel! Suck...tror inte jag fått det sedan semesterlönen, och då jobbade man ju inte ens. Ja ja, vi kanske syns imorgon! Ha en trevlig kväll & hälsa Malou från mig! Kram/ Tina