söndag 25 januari 2009

Härlig helg är tyvärr slut

"Vad vore en stund på stan, kanske är tråkigt, trist.. eller alldeles underbar"
Igår fick jag tillfälle att springa på Östersunds gator alldeles själv utan varken barn eller make. Kändes lite tomt men samtidigt skönt. Tyckte lite synd om de som parerade och trängdes med barnvagnarna och om de ungar som inte tyckte det var särskilt kul att springa på stan.

KUL tyckte jag däremot att det var. Besökte Brunkullan Scrap & Card för första gången. Ett ställe som jag kommer att återvända till :-) Frossade i papper, stämplar och lite annat smått och gott. Fyra pysslande tjejer har startat en liten butik vid sidan av sina vanliga arbeten. Härligt med såna initiativ. Önskar jag hade mod och ork att göra något liknande.
Klicka in och kolla hos http://www.brunkullan.se/

Efter allt spring på stan hämtade "F" upp mig och bjöd på middag. Trevlig och gott!

Äntligen kommer det mera SNÖ!!! Jublar nu men jag lär väl dra en ramsa imorgon bitti när jag måste skotta lite innan jag åker på jobbet.

Nu ikväll har jag scrappat en sida om Wille när vi var och fiskade i somras. Han lyckade trampa ner sig i en blötmyr. Hjälp, jag sitter fast ekade över skogen. Skriv gärna kommentarer, oavsett om det gäller inläggen eller scrapbookingen.



Ha en trevlig vecka allesammans!

Inga kommentarer: