tisdag 18 oktober 2011

Bloggtorka

Hoppsan tog visst lite för lång semester från bloggen.
Här kommer några bilder från sommaren som varit och en del av hösten.
Jag glömde bort kameran under juli :-(

JUNI

Hembygdsgården i Leksand

Midsommarflicka

Tomteland

Älskade Hälge!
Upp med händerna!!!

Balansträning

Håller sig på två hjul
 
Vid crossbanan i rätt utstyrsel - crosskläder :-)

JULI
Denna månad bjöd på många soltimmar.
Spenderade all tid på att slöa på trädäcket eller på utebadet.
Många trevliga möten med människor.
En del väntade möten, andra oväntade, men båda lika trevliga.

Införskaffade en crossbuss :-)
Hela familjen följde med på tävlingar i mellan Sverige.
Middagen serverad i Örnsköldsvik
 
Här går det undan :-)

Lite speciellt att bo i crossbuss.
Mysigt, närhet, spartanskt, skoj...
Att se de små grabbarna och tjejerna med hela munderingen på tidigt på morgonen och med ett stort leende i ansiktet värmde själen.
De var så glada att få köra cross :-)

Augusti
Mera cross :-)


Umeå
Många frågar hur jag kan låta mitt barn fortsätta köra cross trots alla olyckor som varit.
Visst det har varit en olycksdrabbad sport.
Hemskt, jag håller med.
Min son vill hålla på det här, älskar det, så det vi kan göra är att ge bra förutsättningar och de bästa skydden.
Nu håller SVEMO på att se över regelverket, väl behövligt arbete.

September

Jag fixade det!!!
Sprang Lidingö Tjejlopp.
10 km terrängbana.
Skitjobbigt men så himla skönt när man kom i mål.
Förutom att springa på Lidingö blev det ännu mer sprunget på Stockholms gator.
Skulle ha burit med mig en stegräknare.
Var och såg Romeo och Julia på Göta Lejon.
Rekommenderas varmt!!!
Superrolig helg tillsammans med en god vän.

Oktober
Fotade lite i Jorm...
Höstigt

Byggde en minikojja

Snickrade en trägubbe
Vi har inte kunnat njuta av vårt Jorm på länge av olika orsaker.
Nu är allt som det ska igen :-)
Jorm ger lugn i själen.
Längtar redan dit igen.
Avslutar med ett litet citat från sonen..
"Varför sitta inne när man kan vara ute och ta vara på livet"
Ses snart igen!

Kram Anna

Inga kommentarer: