torsdag 20 oktober 2011

För att vara är det bra att förvara

Panduro har kommit med en ny variant av förvaringsväskor till scrapbooking.
De är mycker prisvärda.

Bra förvaringsutrymmen, många fack och hjul.


Många fack och kan fästas på den större väskan.

Visst är dom snygga?
Så himla praktiskt när man åker iväg på scrap-träffar.
Mina scrapsaker ligger i väskorna även här hemma.
Förut styrketränade jag bara varannan vecka och det var då vi hade scrapkväll när jag kånkade och bar.
Nu slipper jag styrketräna :-)

Bilderna är från Pandurohobby.se

I väskorna har jag förvaringsmappar för mina papper.
Också köpta på Panduro.
För att ha lite ordning är papprena sorterade och mapparna är märkta.


Ordning i kaoset.

I mappen scrap finns det spillbitar.
Man vet aldrig när dom kommer till användning igen.

Kram Anna

Inga kommentarer: