måndag 16 augusti 2010

Summa sumarum

Vilken härlig semester!!!
Som jag har skrivit förut har dagarna runnit iväg.
Har egentligen inte gjort mycket vettigt. Har gett glada tillrop till min älskade då han snickrat på vårt trädäck som blir klart inom kort :-)
Huset har fått en ny skepnad och slutresultatet börjar skönjas. Längtar till nästa sommar då vi får sitta på vår nya uteplats och njuta.

Jag har verkligen njutit och tagit tillvara på livets goda. Mina tidiga löparturer har minskat min stressnivå och ökat mitt välbefinnande. Ni som inte har provat, ge det en chans, ge er ut och spring när luften är som klarast och byn inte riktigt har vaknat.

Jag blir nog aldrig mig själv igen... härligt för jag kommer inte att sakna gamla Anna :-)
Gamla Anna fick panik om någon kom oanmäld... ville få en chans att städa till perfektion när det vankades besök. Städade igen då när besöket gått. Putsade och gnodde och ingen brydde sig egentligen. Nya Anna struntar i om det inte är perfekt och om det finns en dammråtta är det ett bevis på att jag har haft roligare saker för mig än att städa.
Det är så skönt att ha kastat av mig den tunga "måste städa"-ryggsäcken. Tror det märks också för jag har aldrig haft så mycket folk här hemma i sommar och jag har stor trivts.

Hoppas ni också har kunnat njuta av semestern och släppt några måsten.
Kram Kram

Inga kommentarer: