fredag 27 augusti 2010

Två veckor på jobbet

Första veckan med elever är avklarad.
Jag har saknat dom så nu är det skönt när det är tillbaka till det vanliga.
Mitt jobb är roligt, stimulerande och strävar alltid framåt.

Höstkylan har slagit till på riktigt. Nästan så där att det biter tag i ryggmärgen.
Synd för jag skulle vilja sitta på vår altan och njuta lite av höstsolen. Jag får krypa ner i en sovsäck :-) och sätta mig där ute på nybyggnationen.

Helgen bjuder på scrapmara :-)
Längtar. Förhoppningsvis har jag något att visa upp här lite senare.

Ha en trevlig helg!

1 kommentar:

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Jag h¨åller med dig, nu har det verkligen blivit höst. Idag är det dock en jättefin dag och dessutom så är jag ledig. Synd bara att man är så dum så att man stannar inne och städar. Felprioriterat totalt, fniss.
Ser fram mot att se dina konstverk sedan. Ha det bra. Kram