fredag 18 december 2009

Hemska tankar

På grund av det som drabbat oss har mina barn stor erfarenhet av sorg och saknad.
Ibland ger den här erfarenheten otäcka tankar...

Lilla M sa idag "-Mamma om jag dör kommer jag grina efter dig"
Jag skulle nog gå sönder inombords om jag miste mina barn. De är det bästa och det mest värdefulla som finns för mig.
I slutet av samtalet sa jag att vi måste vara rädda om varandra så att vi får leva länge tillsammans. "-Ja så vi kan springa och åka pulka" svarade lilla M.
Det är just där lilla som till exempel att åka pulka som ger extra krydda i livet.

Tur vi har varandra för ensam är inte stark!
Ta hand om er och era kära.
Kramizar

2 kommentarer:

Anonym sa...

Viilken go klimp du har! KRAM PÅ DEJ! Och ha en riktig härlig jul! Kram kristin

Fjällbruden sa...

Tack desamma till dig och din familj.
Undra när vi ska hälsa på???
Bara jag frisknar till så lovar jag att vi kommer.
Kram