söndag 20 december 2009

Crossavslutning

Äntligen tog någon tag i saker och ting!
Det blev en crossavslutning i alla fall.
I vår förening liksom i flera andra hoppas många på att någon annan ska göra saker och ting.

Nu blev det genomfört till barnens stora glädje!
Wille är mycket stolt över sin pokal.
Han tyckte det var mindre kul när han insåg att han måste rensa i bokhyllan så att alla bucklor får plats :-)

En annan eldsjäl i föreningen försöker få till en SM-deltävling i skotercross på vår bana.
Kul för föreningen och kul med engagemang.

4 kommentarer:

Katarina sa...

Vilken tur att den där "någon" alltid finns :O)
Vad skulle vi göra utan "någon"?
Roligt att W fick en fin pokal som han kan vara stolt över.
Kram Katarina.

Fjällbruden sa...

Känner ganska ofta att jag är denna Någon men inte den här gången. Jag fixar med fika och käk under säsongen på banan istället.
Kram

Katarina sa...

Jag är ofta också denna någon, men på något jäkla konstigt vis får jag nästan dåligt samvete de få gånger jag har bestämt mig för att inte ställa upp, helst när "någon" annan inte kan ta tag i något. Det blir som att man väntar ut varandra och så blir det ingenting till slut. En vanligt förekommande fenomen. Kram :O)

Fjällbruden sa...

Ja, tyvärr är det väldigt vanligt. Jag undrar, får de som sällan ställer upp någonsin dåligt samvete? Kan inte tro det iaf. Däremot brukar de vara duktiga på att klaga på allt som borde vara gjort.
Det är bara att kämpa vidare!
Kram