måndag 22 juni 2009

Äntligen semester

Vi firade midsommarhelgen tillsammans med goda vänner i Dalarnas Leksand. Vi hade det suveränt bra och härligt. Bilder kommer senare.
Malou fick öroninflammation igen. För vilken tur i ordningen vet jag inte, har tappat räkningen.

Nu har jag börjat min semester på riktigt!!! Yippey, den är efterlängtad. Jag ska ta revansch mot oredan här hemma. Den har överhanden nu men jag ska brotta ner den så småningom. Jag har många sopsäckar att fylla. Vad man samlar på sig under årens lopp. Nä, nu ska ratet ut ur huset.

Vi har ingenting särskilt inplanerat under semestern förutom att åka till Karlstad till min svägerska, syskonbarn och bonussyskonbarn. (vad heter det?)
I år blir det nog en riktig Hemester, semester hemma helt enkelt.
Nu ska jag städa upp på altanen så förhoppningsvis kan vi avnjuta frukosten där imorgon.

Inga kommentarer: