fredag 19 september 2008

Crossbanan

Har varit på crossbanan igen. Min son gillar verkligen denna fartfyllda sport. Jag är en typisk stakethängare, en som vet bäst men som aldrig själv provat. Alla känner väl igen sig i den rollen när man sitter framför tv'n och anser att man kunnat göra allt bättre själv. När jag inte hänger vid staket brukar jag hjälpa till med fikaförsäljningen som är varje träningstillfälle. Nu på måndag ska jag prova köra cross för första gången! Nervöst!!! Det går nog bra men kan aldrig tro att jag kommer upp i samma hastighet som min åttaårige son. Tycker att det är kul på banan för där är det trevligt folk och alla hjälps åt för att få det fungera på bästa sätt. Nu är tyvärr snart säsongen slut men innan snön faller kommer det vara 3 klubbmästerskap varav ett enduro. Kul om fler kunde komma och besöka oss på Österkälsbanan.

Inga kommentarer: