söndag 15 januari 2012

Hamilton

Jag och Maken fick barnvakt och åkte till Östersund.
Åt middag och gick på bio.
Såg filmen I Nationens Intresse igår.
Mycket sevärd film.
En vältränad Persbrant är aldrig fel ;-)

Jag och Maken gör sällan saker bara han och jag.
Vi gör allt tillsammans med barnen.
Det är roligt att vi som oftast är tillsammans men tid på tu man hand är väl investerad tid i varandra.
Vill ju inte glömma bort att vårda det man har i vardagsstressen.

När jag ändå håller på att skriva vad jag tycker om en film ska jag passa på att rekommendera en bok.
Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann.

Den är galet bra!!!
Varm, härlig, ger många skratt och ger rådet om att man inte ska oroa sig så mycket över livet.
Det blir som det blir och det blev som det blev.
Nä, nu på med slalompjäxorna.
Bara det är ett träningspass :-)

Inga kommentarer: