söndag 15 januari 2012

Dagen i bilder

Premiär i Strömsundsbacken för mig och Lilla M.
Den här backen är jättebrant så jag har varit lite tveksam till att släppa Lilla M utför den men det klarade hon galant.

  Hennes inställning är att det bara att tro att man ska klara av det för då gör man det.
Schysst inställning tycker jag.
Van åkare i Strömsundsbacken
 Frågade om han ville åka i Landsomberget men han ville hellre åka i Ström med kompisarna.
Jag förstår honom för herregud så roligt dom har...
Skratten ekar.
Händer att någon "faceplantar" när dom trixar och testar nya banor.  

Kör så det ryker :-)
Det var länge sedan jag åkte i backen här på hemmaplan.
Jättekul och så här efteråt är jag glad över att jag släppte iväg min 6-åring utför backen.
Hon somnade nyss, mycket stolt.

Inga kommentarer: