måndag 19 juli 2010

Det går framåt!

Ja, här i huset är det framsteg på många olika sätt.
Jättekul!
Personligen har jag lyckats med att springa varannan dag i flera veckor nu :-)
Springer med en kompis tidigt på morgonen innan familjen vaknat. Min träning tar inte tid från mina barn. Nu kan jag inte tänka mig ett bättre sätt att börja dagen på. När jag kommer hem igen så har oftast familjen vaknat så efter dusch är det frukost och sen är man redo för dagens göromål. Nu känns det inte heller gruvsamt att springa utan bara skönt och något jag ser framemot. Tyvärr visar inte vågen mindre men min kropp har omformats lite grann och det märks skillnad på puls och flås.

Andra framsteg... Vårt hus får ny skepnad! Kanske redan idag! Spännande. Bilder kommer senare.

Min hudton har knappt ändrat nyans, fortfarande albylvit :-( Först var Malou nyopererad med rör i öronen och fick inte bada på två veckor. Sedan gjorde Wille illa armen och fick gå med den i gipsskena i 3,5 vecka... ja, som ni förstår har det inte blivit mycket bad för våran del.
Nästa sommar ska jag strutta kring gården i bikini. (hoppas häcken har vuxit sig stor och grann så grannarna slipper bli chockade) Då ska det planteras och lapas sol :-)
Ha det bäst!!!
Kramizar Anna

Inga kommentarer: