onsdag 9 juni 2010

Rörig dag

Rören är på plats i lilla Malous öron.
Hon somnade av lugnande medicin innan det var dags för narkos.
Operationen gick bra men hon har varit trött och seg hela dagen.
Nu är det bara att hålla tummarna att rören sitter kvar ett tag och att de fungerar.
Vi märker redan skillnad på hennes hörsel :-) vilken lättnad.

En jobbig start på dagen blev till en toppen dag!
Efter allt stök på lasarettet gick vi på stan.
Jag skulle köpa kläder till avslutningen.
Är lite kräsen. Tycker att många kläder är fina men tänker att de passar nog inte på mig och sen hänger jag tillbaka dom.
Idag fick jag hjälp av en gullig tjej på Rut m.fl. som hjälpte mig.
Hon var klockren som klädexpedit.
Helt plötsligt blev det kul att handla kläder.
Bra att se på sig själv med andras ögon.... (men det kan bli dyrt)

Ha det så bra!

Inga kommentarer: