torsdag 14 januari 2010

Scrapkväll

Igår var årets första scrappkväll :-)
Extra kul att få se och prova grejer/tekniker som jag bara läst om tidigare.

Jag har letat fram kort på William när han var liten.
Gjorde en layout om när han var på bushumör.
Först tog han en snusdosa och fjärrkontrollen på vardagsrumsbordet.
Sedan drog han i blommorna och grävde lite i jorden.
Till sist drog han i gardinen. Rackarunge :-)

Knöt ihop LO.

Nu ska jag sätta mig ner och pyssla lite mer :-)
Kramizar till er alla!

5 kommentarer:

Jennie sa...

Det blev superfint!
Längtar tills nästa gång vi scrappar.

Fjällbruden sa...

Tack för att du tyckte den blev bra och tack för att du lämnade kommentar :-)
Jag längtar också.

hemma hos Bus sa...

Jag kan tänka mig att det känns skönt när man lyckats röja ut en massa onödiga saker som bara slukar energin av dig. Jag fick också avslag på min ansökan om mer tid :S D4et tycker jag var riktigt taskigt för jag behöver den verkligen.
Vilka konstverk du får till med scrapp. Jag skulle också kunna tänka mig att pyssla lite med det för det är ju jätteskoj när man väl tar sig tid. Må så gott. Kram kram

**Mallalina** sa...

Hej!
Det var himla trevligt i onsdags...och din LO blev superfin! Fundera på om du ska följa på mara nästa helg! (om det finns plats vill säga) Jag ska dit i morron också, fick en åb-plats! :-)) Vi ses!

Fjällbruden sa...

Ja, scrap är skoj. Vi scrappar på varannan onsdag.

Till Malin: Kul att du kom med! Jag tror att jag måste invänta senare tillfälle. Det beror på väder osv... gubben vill hellre åka till stugan.
Men som sagt, jag hänger gärna med någon annan gång.
Väntar med att få se vad du åstadkom under lördagen. // Ma råkes