fredag 8 januari 2010

2010

Jag har funderat en del om hur 2010 kan bli.
Hur vill jag att det blir?
Vilka mål ska jag nå?
Vad ska jag sträva efter?

Jag har inte så höga krav... bara det inte blir som 2009.
2009 för mig blev sorgens år.
2010 ska därför blir glädjens år.
Jag ska ta bättre tillvara på alla guldkorn och samla dem närmast hjärtat.
När det händer sorgliga saker uppskattar man det lilla mycket mer.

Har några konkreta visioner ändå.
Motionera mera.
(Är det någon som inte har det som nyårslöfte?)
Ta mig tid till att scrappa mer.

Motionen gör att jag mår så mycket bättre både fysiskt och psykiskt.
Scrappandet gör jag oftast med mina barn bredvid mig och det ger mig guldkorn att samla på.

Bloggandets vara eller icke vara under 2010??
Jo, den ska få leva kvar ett tag till i alla fall.
Tror att den kommer att bli lite mer scrapbooking influerad.

Kramizar

Inga kommentarer: