fredag 8 maj 2009

Energiboost

Jag behöver energitillskott i min vardag.
Min egen energi tar ibland slut... fast jag har lite lagrad energi kring stussen och magen men tyvärr omvandlar inte min kropp den till den sorts energi jag behöver.
Jag behöver livsboost.
Försöker undvika att äta i mig livsboost :-)
Familjen ger mig energi.
Numer går vi till dagis, skola och jobb.
Imorse hann vi sjunga "snickerboa" och "imse vimse spindel".
Vilken lycka!
Hur många sjunger på väg till jobbet?
Kanske vi gav lite glädje till de som hörde oss också.
Vilken bra start på dagen!!!
Fler sådana mornar tack.
Ha en trevlig helg allihopa!

1 kommentar:

Katarina sa...

Slå bara en signal så tar vi en promenad och pratar om livet med allt vad det innebär, från stort till smått och världsproblemen. Det ger verkligen energi.
Kram Katarina.