tisdag 24 april 2012

Längtar

I helgen smäller det... eller inte... kanske på måndagkväll på valborgsmässoaftonen.
Men på lördag och söndag ska jag delta på en pysselträff som arrangeras av JASS.
Vi håller till i Brunflo, alltså nära och bra för min del.
Nettans kommer dit och har försäljning.
Bäst jag lägger upp en budget så att jag inte handlar för mycket ;-)
Har redan förbeställt lite...
Åh så jag längtar.
Att bara få grotta ner mig i det jag gillar allra mest att göra.
PYSSLA!!!

Om ni är intresserad av att handla lite scrapbookingsaker så passa på hos Nettan.
Just nu har hon 10% rabatt och fraktfritt.
Gillas skarpt.

Nå, efter helgen kanske det kommer några bilder från helgen.
Kanske kan visa upp några layouter också.
Hoppas!
Jag har lite planer på vad jag ska göra.
Har också beställt framkallning av kort och till min stora lycka fick jag erbjudandet om 50 gratis kort hos Fujidirekt. Betalade bara frakten.
Ibland går det gott :-D

Varför går klockan så fort när man sitter framför datorn?
Nu är klockan så där mycket igen.
Men snart är det en ny dag.

Ha det gott allesammans!
Kramizar Anna


2 kommentarer:

Katarina sa...

:O) Ser fram emot att följa både crossen och scrapbookingen Anna :O)
Fart gillar vi. Kram Katarina.

Fjällbruden sa...

Tack!!!

Ja, jag måste skärpa mig med att uppdatera och cross och scrapbooking är ju stora beståndsdelar i mitt liv. Ska försöka få in lite om min kamp till att klara halvmaran också.
Kram tbx