söndag 11 mars 2012

Shopping

Var in på KICKS.
Blev snabbt erbjuden hjälp och jag var ute efter en ny foundation.
Visst... men innan jag hann säga ifrån hade hon sminkat mig med det mesta.
Till och med ögonbrynsvax!!!
Herregud...
Jag fick tunghäfta...
Sällan jag drabbas av det.
Innan jag visste ordet av hade jag köpt en på tok för dyr foundation...
Tur jag sa nej till serumet hon rekommenderade för en förmögenhet för 30 ml.
Jag återfick förståndet och returnerade lilla tuben med foundation.

Sen glömde jag plånboken på en allmän toalett....
Känslan som infinner sig när man upptäcker det...
Hjärtklappning!!!

Den låg kvar när jag åter var på plats.
Känslan som infinner sig när man hittar sin försvunna plånbok...
Obetalbar lättnad!!!

Tröstshoppade en handväska istället.
Sen shoppade vi lite till... eller... så mycket så att lilla M också behövde större väska :-)

Fick många saker istället för en liten tub foundation.

Inga kommentarer: