lördag 18 september 2010

Veckans utmaning

Det var första träffen för Malou på ridlekis.
Hästar har aldrig varit min grej men Malou har alltid dragits till hästar och ville börja rida.
Jaha, då var det bara att stålsätta sig och följa henne dit och inte visa hur jag kände det inombords.
Samtidigt som jag tycker de är härliga så har jag också väldig respekt för dom men är tack och lov inte rädd. Att följa Malou dit är lika mycket skola för henne som för mig.
Blev sugen att börja nybörjargrupp för vuxna men får inte tiden till att räcka till. Vill ju hinna göra så mycket... Scrappa, jogga, yoga, styrketräna.... rida får inte plats i min fritid just nu.

Malou var alldeles lyrisk efter första träningen. Det var mycket att ta in, mycket att hålla reda på men har man intresset så brukar det inte vara ett bekymmer.
När hon äntligen fick rida så strålade hela hon.
Så himla härligt att se.
Sann lycka!

Inga kommentarer: