lördag 10 april 2010

Crop room

Det har låst sig i mitt tänk när det gäller vår gillestuga.
Har velat göra om här väldigt länge men jag vet inte bara hur.
Önskar det kunde komma någon och bara riva ut allt och göra om precis som jag vill ha det.
Tur drömmar är gratis.
Rummet är som en rondell. Det är vägar (dörrar och fönster) åt varje håll.
Det blir ingen lugn vrå i rummet... inte ens där rondellhunden bör stå.
Rummet ska användas till scrapbook- och kontorsgöromål.
Här nere sitter jag och arbetar/scrappar tillsammans med våra barn.
Önskar det kunde vara ett rum fyllt av inspiration och värme.
Har kollat på youtube och där visas de mest fantastiska och inspirerande rummen.
Kolla ni också, sök bara på scrapbooking rooms så öppnar sig en helt ny och lite galen värld :-)
Som sagt, tur drömmar är gratis!
Nu ska jag drömma vidare.
Kram

Inga kommentarer: